Відкриття Центру обслуговування клієнтів

До теперішнього часу на Закарпатті функціонувало три Центри з обслуговування клієнтів у філіях Закарпатгазу, а саме : в Ужгороді, Мукачеві та Хусті. Сьогодні, 27 грудня 2019 року, такий сучасний Центр було урочисто відкрито представниками АТ «Закарпатгаз» у Сваляві напередодні новорічних свят. Участь у відкритті взяла заступник голови ради Клара Стегура . На святковий захід були запрошені голова Свалявської РДА Роман Тарабій, заступник райдержадміністрації Іван Русин, заступник Свалявського міського голови Ярослав Лебович та голова правління АТ “Закарпатгаз” Віталій Шатило, працівнки Свалявської філії ПAТ “Закарпатгаз”.
Відкриття нового центру є черговим етапом реалізації комплексної програми газових компаній , які працюють під брендом РГК, з розвитку клієнтського сервісу. Споживачі в новому Центрі можуть в одному приміщені швидко, якісно та комфортно отримати понад 40 видів послуг: починаючи від консультацій по особовому рахунку, закінчуючи оформленням документів на підключення до газової мережі.
Заступник голови ради Клара Стегура скористалася послугою підключення до чат-ботів програми 104-го кабінету. Це простий і базовий функціонал, додаток якого дозволяє передавати показники лічильника та сплачувати газ прямо з мобільного,знаючи тільки свій особовий рахунок . В меню можна легко додати кілька особових рахунків.
Маємо надію, що робота даного Центру суттєво покращить якість обслуговування клієнтів та швидкість отримання послуги.

ПОШИРИТИ